.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران
محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران از صبح امروز آغاز شد.

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ محمد نژاد رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد همه كاميون ها و كاميونت ها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 22 امروز، پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی با بیان اینکه تردد کلیه تریلرها نیز کماکان از جاده هراز ممنوع است، افزود: رفت و آمد تريلرها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 امروز و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعكس نیز ممنوع خواهد بود.

سرهنگ محمد نژاد افزود: تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج چالوس و بالعکس نیز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه از کرج به مرزن آباد ممنوع است، گفت: با اعلام مأمورين پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 تا 23 همان روزاز مرزن آباد به كرج يكطرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد موتور سیکلت بجزموتور سيكلت های انتظامی وامدادی برای انجام ماموريت های ضروری نیز از ساعت 12امروز تا ساعت 6 روز شنبه از محورهای چالوس ، هرازو سوادكوه ممنوع می باشد.

سرهنگ محمدنژاد با بیان اینکه محورهای مازندران در حال حاضر بارانی و لغزنده است، افزود: ارتفاعات برخی محورهای استان مه ‌آلود است و رانندگان باید با رعایت نکات ایمنی تردد کنند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.